måndag 28 september 2009

090928 ...

Hey!
nu är det måndag, ny vecka med nya bekymmer och problem som ska lösas. tårar som ska fällas och skratt som ska kännas ända från tårna och kittla skönt i magen. underbart eller hur?

vaknade upp med Jonatan i morse, gick upp för att fixa mig och Jonatan fortsatte sova sin skönhetssömn. vid sju gick vi från honom ut till bussen, var i stan halv åtta.

jag och Jonatan gick skilda vägar och jag gick för att möta gabbeh.
påvägen till henne mötte jag michael så han hängde med (:
träffade gabbeh, kaffe på Apropå och sen till skolan. käkade frukost och svenskan började. lektionen gick segt men vi överlevde!
rast och sen matte.
en depressionsvåg kom plötsligt över mig.. försvann lite senare som tur var. hade ingen matlust idag heller.. har nästan aldrig det numera, bara törstig.. :S
iaf, så hade vi den sista lektionen vilket var datakunskap - lite roligare!
michael var snäll och väntade en timme i skolan med mig för att vi skull ta samma buss hem. tack michael (;

hemma hos Jonatan somnade jag lite, sen skratta jag ganska mycket.. "jag brukar späänka mig blablablalalallalalalal" hahahahah

drog hem och har nu skrivit klart min svenska berättelse. käkade lite fil med sylt i.
sitter här nu och knappar på min data så snabbt som möjligt eftersom jag måste sova :)
ska hinna läsa lite innan jag somnar oxå (:

men iallafall så hoppas jag att ni har haft en bra start på veckan!
godnatt alla blöta läsare.
puss:*
/C


p.s. Michael & Gabbeh, tack för att ni gör mina skoldagar till en skrattfestival!
me love ya' long time. <33

2 kommentarer: