torsdag 24 september 2009

090924 - blöt dag.

kolla in; http://bloggkoll.bilddagboken.se/

Hej!
skolan idag var rätt kul, hade Gun-marie hela dagen typ. älskar hennes lektioner.
det regnade hela dagen, jobbigt. men iallafall så fick jag lite gjort i skolan idag.
plötsligt blev jag jättedepp under en lektion men de gick över vid sista lektionen när
vi skulle delas in i grupper och göra en pjäs.. gissa vad? .. jo jag och michael kom i samma grupp - hej inget gjort! (; satt mest och skrattade och gjorde narr av det vi skulle göra; "jag kommer in och du kommer fram..." ahhahahahahahah

när vi gick till bussen, jag erica jennifer och michael så upptäcker erica att det står "bra kompis" på michaels väska.. GISSA OM VI BÖRJADE SKRATTA!? xD
varför vet jag inte men aah.
jag och erica skrattade tills de att vi kom hem till mig, vilket betyder i mer än en timma - inklusive bussresan hem..
HAHA! vi satt med våra minifis och "prutta" med dom och framför oss sitter en random kille (viktor fick vi reda på senare) som hela tiden vänder sig om och ler mot oss..[?]
jag och erica är övertrötta och tycker att minifisarna är jätteroliga så vi skrattar verkligen och sen att han sitter och kollar på oss gör de bara roligare..

plötsligt vänder han sig om och säger; förlåt om jag säger detta men du är väldigt rolig och söt!
HAHAHAHHAHHAHA GISSA OM JAG VAR NÄRA PÅ ATT KISSA NER MIG?! hahahah
men men, en dag fylld med skratt! :D

har pluggat lite, duschat och nu sitter jag och bloggar fast jag egentligen inte har tid, men vad gör man inte för er som läser? ;)
nedan är lite bilder från dagen, enjoy! :D


btw, mina låtar jag knarkar för tillfället är;
Justin Bieber- Where are you now
http://www.youtube.com/watch?v=Iud770NS1ww
Soul Asylum - Runaway Train
http://www.youtube.com/watch?v=giPPeJEBUqE


Godnatt du vackra!
puss:*
/C



detta var våran hemlis ;)


jag gillar den bilden. okej?


här lyckas jag få honom lite pj! ;)




försöker michael att göra "foki-posen"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar