söndag 27 september 2009

090926/090927 natt

Hello you!
maten innan var kanongod, nötkött med pommes frites och grönpepparsås.
till efterrätt blev det blåbär-cornflakespaj med vaniljglass. sjukt gott! tack mami (:

just nu tittar jag på Amityville Horror - sjukt läskig film.. :S
rekomenderar att ni tittar på den!







Amityville nog bäst känt från boken The Amityville Horror, skriven av Jay Anson, som publicerades 1977, och gjordes till ett antal filmer mellan 1979 och 2005. Berättelsen är baserad på det verkliga mordfallet, då i november 1974, Ronald DeFeo, Jr. sköt sex familjemedlemmar på 112 Ocean Avenue. I december 1975 flyttade George och Kathy Lutz med deras tre barn in i huset, men lämnade sitt nya hem efter 28 dagar. De påstod att de blivit terroriserade av paranormala fenomen som skapats av huset. Det finns en del kontrovers kring hur exakt händelserna skildras i boken. Dock har man ändrat adressen på huset för att hålla nyfikna turister borta.
jag fick tända en extra lampa för att inte kissa ner mig (;

jag hoppas ni har haft en bra kväll, för det har jag haft.
godnatt gullungar
puss:*
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar