lördag 26 september 2009

090926 - myskväll?

Hey 'ya all!

FREDAG:
eftersom jag inte bloggade igår får jag skriva om fredagen nu ;)
efter skolan gick jag, erica, bea och michael, [tror de va dom, har liite dåligt minne (a)] till knalleland och köpte mina vinterskor, ett par Mc-boots. Love it!

när jag kom hem var det bara att packa eftersom emma ville på fest. åkte dit, hemnie kom, fixade mig men det blev ingen fest så vi åkte in till borås, träffade hasan och hans kompisar.

drog hem, kimsötnos kom och vi alla fyra kollade film, Johan Falk tror jag bestämt (: det jag såg var kanonbra, somnade, vaknade, somnade och vaknade typ hela tiden under filmen.. kim drog hem och vi gick och la oss.

LÖRDAG:
va i borås idag, marknad. Hennie och jag gick ensamma eftersom Emma och dom skulle hem samtidigt som vi kom in. Köpte ett armband för 35kr, sjukt fint! bild kommer senare (:

gick till Gina - köpte en vit tröja, 129 eller 149kr. ett svart och ett vitt inne på H&M för 99kr. supernöjd med allt! :D


vid fyra gick vi till orion, tog hallonpaj med vitchoklad och vaniljsås! kanongott! :D
sen tog vi bussen hem till emma, hennie drog direkt och jag stannade liten stund tills min buss gick. tog bussen hem och nu sitter jag här!
veckans inköp kommer på bild lite senare.

ikväll/nu ska jag bara sitta hemma, ha myskväll med mamma och syskon, pappa är i varberg.
godmat, trevligt sällskap och levande ljus. kanon!
men nu är det mat, hoppas ni har de bra!
puss:*
/C

btw. Jonatan - jag saknar dig. hoppas vi kan ses imon iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar